marți, 1 martie 2011

Ce sunt visele ?

Visele sunt plamadirea sufletului iar sperantele sunt peroratii ale inimii, visele se nasc atunci cand sufletul zburda pe campiile inverzite ale iubirii, melancoliei si uneori pe aripa rece si fada a tristetii.

In negura noptii valtucii de vise ce ies pe hornurile caselor adormite, se ridica spre cerul sticlos si`si unduie faldurile albicioase intr`un dans apoteotic apoi se pierd treptat lasand in urma lor doar amintirea vaga a ceea ce au fost…

Atinge`mi sufletul si mangaie`mi inima joaca`te prin parul meu … alearga`mi visele ce s`or da prinse repede pentru a te acapara in ele… intinde`mi mana si mangaie`mi fruntea… saruta`mi ochii si priveste`le adorarea ce ti`o poarta… saruta`mi buzele cu atingerea unui fulg de nea… si`asterne peste sentimentele mele, o petala de trandafir..

Indragosteste`te si iubeste… iubeste si nu fugi de dragostea ta… nu fugi de dragostea noastra…

Canta`mi la ureche melodia eternitatii si bucura`te de soaptele padurii… plimba`ma pe aleile imbatatoare si lasa`ma la randul meu sa iti ating sufletul…

Atinge`ma… mangaie`ma… saruta`ma… iubeste`ma… esti visul meu, esti divinitatea in fata careia pios ma plec…

Ce sunt visele? Visele.. sunt trairi, emotii, simtaminte, sunt felul in care viata ne invata ca in somn exista …o alta viata…

4 comentarii:

  1. Visele ... acea lume feerica in care sufletul isi pune capul sa se relaxeze, in care sufletul se poate oglindi in lacul nesfarsit al amintiri, al fanteziei, al imaginatiei ... a ceea ce dorim dar nu avem curajul sa spunem de frica sa nu se piarda vraja...

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos spus :)visele sunt ceeea ce ne definesc pe noi ca oameni :P)

    RăspundețiȘtergere
  3. Visele mentin spiritul viu! Frumoasa postare!

    RăspundețiȘtergere
  4. intradevar, visele mentin spiritul viu si visele sunt ceea ce ne definesc pe noi ca si oameni :) Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere