duminică, 28 martie 2010

Sah...mat!!!

E oare bine ce am facut?nu ma refer la faptul ca scriu,o fac de cand ma stiu si nu cred ca am sa renunt vreodata...poate doar vor fi pauze uneori mai lungi,alteori mai scurte…intrebarea este e oare bine ca am arat celor din jurul meu ce pot?…e oare bine ca am lasat intentionat deschisa o usa pe care a intrat cine a vrut si mi`a vazut o parte din suflet? …e oare bine ca,cu permisiunea mea parti ale sufletului meu…visele mele…au fost expuse aici?...multi dintre cei/cele din jurul meu au ramas surprinsi/surprinse cand au aflat pe aceasta cale ca scriu,nu se asteptau,e o parte a mea pe care am aratat`o foarte rar si nu de teama ca as putea fi acuzat,judecat,blamat ci pentru ca trairile,emotiile si sentimentele imi apartin,detin titlu de proprietate pe ele si daca le`am expus in articole a insemnat ca am cedat o parte din “proprietatile” mele unor persoane care meritau sau poate nu acest “cadou”…si totusi,de ce am ales sa fac asta?...am facut`o pt a arata ca fiecare dintre noi are un suflet frumos si ar trebui cu totii sa realizam asta,sa incercam sa trecem de aparente si sa incercam sa privim dincolo de ochii celor din jurul nostru,sa privim in sufletul lor…am avut un scop?...DA…scopul meu principal a fost sa ajut alte suflete sa scrie…sa arate parti frumoase ale sufletului lor…daca am reusit?eu zic ca da…am fost un imbold,acum lucrurile se vor misca in virtutea inertiei…oare ar trebui sa continui sa imi expun “articolele” sau ar trebui sa ma retrag si sa privesc din umbra????...probabil asta va fi urmatoarea mea mutare pe tabla de sah a vietii…sau poate nu…
Timpul,adversarul meu in acest “joc de sah” ma zoreste sa`mi fac mutarea….

11 comentarii:

  1. Gandeste-te ca poate daca nu vei mai scrie...nu vor mai scrie nici ceilalti...
    E ca un profesor de geografie iubitor de excursii...te duci intr-una, iti arata tot ce e frumos si te atrage, apoi...nu mai face excursii...e prea putin incat sa pleci singur...! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ma satajezi ?:)))))n`am zis ca nu voi mai scrie ci doar ca ma bate gandul sa renunt la Blog ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. F. rau...nu pt tine, ...ci pt cei care chiar au ramas surprinsi si care au gasit o multitudine de lucruri interesante aici...incepand de la povesti de viata pana la parodii si mistocareli...sincer e pacat sa renunti la a arata ceea ce esti si ceea ce poti!

    RăspundețiȘtergere
  4. mnoh...mai vedem..viata merge inainte...n`am luat inca o hotarare definitiva si irevocabila:)

    RăspundețiȘtergere
  5. cum sa renunti,mey...de abia m-am obisnuit cu el(blogu') si-mi place ce scrii,mai ales proza...poate pui si niste poze cu descrieri, din calatoriile tale...mai vedem si noi tara,lumea prin ochii tai:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci aici am gast faza cu renuntarea....:) Sa nu te prind ca te urmaresc.....pana la tribunalul militar :)

    RăspundețiȘtergere
  7. de cand s`a inventat fuga sunt primul la bataie;) deci slabe sanse sa ma prinzi indiferent cat m`ai urmarii ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. "E oare bine ce am facut?".. eu cred ca da.. prima oara ti-am citit " Esti o dulce",apoi "Puterea unei priviri" si am ramas impresionata.. chiar ti-am si spus atunci.. eu prima oara ti-am cunoscut aceasta latura, apoi am aflat cat de dili esti :))..nu te retrage in umbra.. consider ca ar fi o mare pierdere:)

    RăspundețiȘtergere
  9. anuska totul in viata e trecator,pana si viata insasi e trecatoare:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Scrie ca sa nu pierzi florile gandului tau, pe care, altfel le ia vantul.
    Nicolae Iorga

    RăspundețiȘtergere