luni, 22 martie 2010

Scrisoare pt tine...

Nici nu stiu cu ce sa incep,o sa las gandurile sa`mi dicteze ce sa scriu si de aceea te rog sa ma scuzi daca nu sunt corent uneori in exprimare sau daca voi avea greseli de orotografie..
Mi`e dor de tine,mi`e f dor de tine,nu credeam ca imi va fi atat de greu daca nu am sa te vad insa nu reusesc deloc sa`mi abat gandul de tine,esti prezenta in fiecare gand al meu in fiecare clipa ma gandesc la tine…nu reusesc sa ma stapanesc deloc…mi`e dor de zambetul tau,mi`e dor de ochii tai frumosi,de sclipirea de inocenta din ochii tai,de aerul tau de pustoaica,de atingerea ta,de sarutul tau,de parul tau…mi`e tar dor de tot ceea ce insemni TU! In ultima perioada ma culc plangand de dorul tau,la propriu…de fiecare data cand ma bag in pat ma gandesc la tine si plang de dorul tau,te visez in fiecare noapte iar dimineata cand ma trezesc primul meu gand iti apartine…si cu primul gand iti dedic si prima lacrima pt ca in starea aia de semiconstienta inainte de a ma trezi realizez ca incepe o noua zi in care nu ma voi bucura de tot ceea ce insemni tu.Tu esti mai ponderata,nu stiu de ce o faci si`mi pun zeci de intrebari…”oare ma iubeste?” “oare ii este dor de mine?” “oare spune ca ii e dor de mine doar din complezenta ca sa nu sufar eu”? “oare de ce e rece cu mine ca nu e asta felul ei de a fi?.
De fiecare data cand ne vedem chiar si pt 10 min iti sorb cu nesat fiecare cuvant pe care il spui si mi`l imprim in suflet pt ca atunci cand vei fi departe de mine sa le rememorez si sa`mi aline dorul de tine. Mi`e atat de dor sa te strang in brate incat uneori ma gandesc ca as fi in stare sa strabat intreaga lume ca sa ma pot bucura de caldura sufletului tau chiar si pt o secunda…daca dorul s`ar putea masura iar unitatea de masura ar fi parfumul florilor atunci dorul pe care ti`l port ar reuni parfumul florilor din intreaga lume iar daca “nevoia de tine” s`ar putea masura in rasarituri si apusuri de soare atunci sa stii ca “nevoia de tine” pe care o simt este egala cu atatea apusuri si rasarituri de soare care s`au intamplat de cand a aparut prima oara soarele pe cer si pana cand va fi asfintit pt ultima oara.
Viata asta nemernica uneori e ca o tarfa…indiferent de pretul platit nu`ti ofera exact ceea ce iti doresti....dintre toate florile din lumea asta eu te doresc pe tine insa tu esti departe si nu te pot avea…esti o floare plapanda ce se ascunde in umbra padurii.
Ma simt pierdut…uneori noapte imi petrec ore intregi inainte de a adormi gandidu`ma la tine…la zambetul tau care ar putea topi pana si ghetarii vesnici…ma gandesc la ochii tai si la acea sclipire enigmatica pe care o ai uneori in ei si adesea ii asemuiesc cu doua stele…ma gandesc la atingerea ta calda ca la magaierea unei pale de vant primavaratic si cald…
Ma gandesc uneori ca daca un vrajitor ar veni si mi`ar cere zile din viata in schimbul unor secunde cu tine as accepta bucuros,decat sa traiesc atatia ani fara sa ma pot bucura de tot ceea ce insemni tu prefer sa am zile mai putine insa alaturi de tine.Traiesc prin tine,respir prin tine,vad lumea prin ochii tai si nu stiu ce m`as face fara tine…cu toate astea…mi`e foarte dor de tine.
Iti ofer sufletul meu si`ti cer sa`mi dai in schimb doar ceea ce tie iti prisoseste….da`mi un zambet,o atingere,un sarut…sau orice altceva iti prisoseste…o singura rugaminte am: AI GRIJA DE SUFLETUL MEU SI NU TE JUCA CU EL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu