duminică, 11 aprilie 2010

Incursiune in lumea mea

Mireasma imbietoare a teilor infloriti ce strajuiesc aleea imi dau un sentiment de liniste deplina,doar fosnetul adierii usoare a vantului printre ramuri si zumzetul albinelor ce alearga necontenit printre florile de tei e singurul cantec ce tulbura tacerea…parasesc aleea zambind si pasesc usor,plutit,pe pajistea de langa gradina castelului meu,iar roua diminetii scanteiaza si`mi uda picioarele goale oferindu`mi odata cu atingerea ei,seva vietii…o simfonie surda razbate printre firele de iarba…e vantul ce`mi vorbeste de ale lumii tainice secrete,imi mangaie parul si`mi gadila obrazul…


Ajung in gradina de flori,in mijlocul careia isi traieste imortalitatea lacul plin de nuferi albi,cu luciul sau linistit reflecta razele catre ochii mei salutandu`ma si imbiindu`ma sa ma scald in el…inot pana departe de mal acompaniat de cele 3 perechi de lebede…ne oprim iar una dintre perechi,apropindu`si gaturile formeaza o inima,o inima alba,pura…


Stau intins la umbra pe mal,sub o salcie ce cu crengile sale mangaie diafan luciul apei,si privesc stolurile de fluturi albastrii ce se joaca prinsi parca intr`un dans nebun printre sutele de flori ce ma imbata cu mirosul parmului lor…


Sunt un print,de peste sapte mari si sapte tari…sunt un print iar florile imi sunt stindard al regatului…sunt un print ce vorbeste cu vantul si`si tese covoarele din raze de soare…sunt un print ce poarta drept centura o salba din cele mai frumoase stele…sunt un print si regatul imi este sufletul…bine`ai venit in regatul meu,bine`ai venit…in sufletul meu.

14 comentarii:

  1. Mmmm, imi place la tine! Poate pentr ca simt ca postarile tale vibreaza in acelasi ritm cu mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. uufff..... vreau si eu!!! de-as gasi si eu un barbat ca tn, as fi cea mai fericita femeie! mi-ai inveselit ziua :D:D:D acum pot sa zambesc iar :D:D:D:D multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sufletel...nu`l mai cauta,o sa vina el la tine cu siguranta atunci cand te vei astepta mai putin :)

    RăspundețiȘtergere
  4. am si eu nevoie de un regat la fel ca cel din povestioara ta, poate in final o sa bata la portile regatului meu cine trebuie:D

    RăspundețiȘtergere
  5. iulia cu siguranta se va intampla,pana atunci..capul sus ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. din cate vad toti de pe aici credeti in destin ;)). de multe ori fericirea e chiar langa noi si refuzam sa o observam...din pacate:)

    RăspundețiȘtergere
  7. kamy,te`ai gandit ca poate fericirea a trecut pe langa tine ca n`ai fost la ecologizare la Busteni?:))))

    RăspundețiȘtergere
  8. momentan am o particica de fericire langa mine care ma satisface...cand nu ma mai satisface ma duc la ecologizare sa caut alta :d
    ...glumeam ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. aha,am notat,o sa`i comunic lu` casanova:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Hey,ai fi totusi interesat de un link exchange?:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. citesc pe cine`mi place si ce`mi place:)

    RăspundețiȘtergere
  12. sper ca nu te superi pe mine .. m-am plimbat si eu prin lumea ta pret de cateva minute, si am indraznit sa sper ca e a mea.. ce vrei, daca e nema inspiratie prin regatul meu :p.. :d

    RăspundețiȘtergere
  13. Anuska daca n`ai rupt flori decat pentru a`ti face o coronita,atunci e ok :P

    RăspundețiȘtergere