duminică, 4 aprilie 2010

Urma ta...

Tresar din somn..am visat ca plecasei,ca luasei totul cu tine,toate amintirile,magaierile si alinturile noastre…ca luasei cu tine cea mai frumoasa zestre pe care impreuna o faurisem si pe care tu ai rapit`o si ai luat`o cu tine…iar mie nu`mi ramasese decat sa...sarut urma trupului tau pe asternutul vietii mele….ma trezesc buimac si intind mana sa te iau in brate,sa`mi alung crudul cosmar care m`a facut sa ma trezesc intr`o balta de sudoare amara…

Ma plimb alene pe aleile parcului,gasesc o banca si ma asez pe ea…e atat de placut aici la ora asta atat de matinala,e atata liniste…parca timpul si`a oprit curgerea iar un inger cu puterea lui dumnezeiasca a pustiit toata suflarea umana din jur..sunt doar eu si…gandurile mele…

Sorb cu nesat din cana de cafea si privesc dansul ritualic ce se desfasoara dincolo de fereastra cafenelei…oamenii asteapta in statie,autobuzul opreste,ei se urca si pleaca…si iar alti oameni…alt autobuz…alte opriri si plecari…zambesc amar,o statie de autobuz sunt si eu iar inima mea e autobuzul pe care l`ai asteptat…ai urcat in el si ai coborat dupa cateva statii…iar acum soferul inimii mele conduce singur autobuzul fara calatori pe autostrada vietii sperand ca intr`un final sa te regaseasca si sa`l insotesti pana la sfarsitul cursei…

Mugurii pomilor explodeaza in mii de culori pretutindeni,o explozie de bucurie si culoare dorita cu ardoare de catre toti dupa o iarna grea…e cald chiar foarte cald dar totusi imi invelesc sufletul pustiu cu patura calda a amintirilor trecute…ma amagesc cu vise efemere si sper…imi amintesc legenda cu Speranta…a fost ultima ramasa in cutia Pandorei…si le`a fost daruita oamenilor…

O adiere de vant imi canta in ureche o simfonie romantata de glasul pasarilor…o fredonez acompaniat de bataile inimii…pasesc usor,calculandu`mi fiecare pas astfel incat atunci cand voi ajunge la tine sa`mi ramana timp doar pentru ati zambi...

….intind mana…asternut e rece si perna ta e goala…un fior ma cuprinde…n`am visat…n`a fost un cosmar…o lacrima mi se prelinge pe obraz…si inca una…si inca una…se unesc ca intr`un rau sarat,un rau al vietii ce pare lipsit de sens…o viata anosta lipsita de culoare…”tu esti cea care dai culoare vietii mele…tu esti primavara sufletului meu…tu,doar tu esti aerul pe care`l il respir” ingaim printre suspine….”stiu iubitul meu” ti se aude vocea calda de langa pat de unde m`ai pazit jumatate din noapte ingrijorata ca m`am zvarcolit si am transpirat datorita gripei rebele ce nu`mi da pace de cateva zile…

16 comentarii:

  1. ptiu.. ma speriasem.. credeam ca e o poveste trista..dar acum mi-a revenit inima la loc :).. iti atinge un pic sufletul, in special ultima parte..frumoasa, imi place..

    RăspundețiȘtergere
  2. pai e si trista daca o privesti dintr`o anume perspectiva ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. E nemaipomenita povestirea, te-as aseMUi cu Creanga, dar el era serios si nu incheia povestirile cu trezirea din vis, insa m-am prins, oniricul, fantasticul, mai degraba semeni cu Eminescu. Serios. Nu glumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. stimabila doamna,Eminescu a fost discipolul meu:))) glumesc:))) nu ma mai asemui cu nimeni,e mai bine asa,fiecare dintre noi,oamenii de rand,suntem unici in felul nostru:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Toti suntem unici, dar fiindca au fost altii care au patentat anumite lucruri, putem sa comparam. Iarta-mi naivitatea de a te urca pe-un soclu asa de sus. rebuia sa-mi dau seama ca esti un om obisnuit, deci unic si, deci cu mult mai multe calitati decat Eminescu. Chiar cred ca ai alte calitati care l-ar intrece pe marele nostru poet. Era nebun, tu esti doar sanatos... :) Glumesc. Nu-mi place cand cineva se trezeste din vis si a disparut frumusetea, iubirea, viata pe care o visase. Asta-i tot. Esti talentat. Si-mi place ca simti ceea ce scrii, ca stai pe banca in parc si lucrurile astea trec aievea prin fata ta. Te-as iubi, daca ai fi de iubit. Asa ca doar te pup prieteneste. Atat pot.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ah..., uitasem, nu ma mai stima atat, ma simt asa "mica" cand imi spui stimabila doamna. Lasa-ma sa cred ca nu-s chiar asa stimabila. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Danielle,my dear...e bine asa?eu am o opinie,proprie si personala si am sa scriu un articol pe tema asta cat de curand...se refera la "comaparatii",am sa dezvolt atunci ceea ce ai spus tu mai sus:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum iti dau si idei despre articole, o sa-ti cer drepturi de autor... Fiecare cu opiniile lui, desigur ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. am sa ti le platesc,facem juma`-juma` tot ce castig din articolul pe care il voi posta in urmatoarele 2 min...referitor la "a compara" :P

    RăspundețiȘtergere
  10. ...un vis pe care as vrea si eu sa-l am...un vis care sa se termine ca si articolul tau...

    RăspundețiȘtergere
  11. Sufletel,cine te opreste sa visezi?:)

    RăspundețiȘtergere
  12. "sa se termine ca si articolul tau" adica sa ma trezesc din vis langa "el"....
    De visat, oricum visez caci de-aia sunt aeriana:d

    RăspundețiȘtergere
  13. Sufletel...cu parere de rau iti spun dar...intregul articol de mai sus...e un vis :)

    RăspundețiȘtergere
  14. un vis.....in care a fost picurat un strop de magie

    RăspundețiȘtergere