marți, 13 aprilie 2010

Te iubesc si Google

Te iubesc si Google sau te iubesc pe Google s`ar putea “traduce” iubirea din ziua de azi…de ce?pai sa vedem…

Pe blogul pe care il citesti in clipa de fata am un mic programel pe care probabil il vezi in partea din dreapta care “citeste” zona din care vine fiecare vizitator si o afiseaza intr`un mic chenar…pe langa aceasta informatie insa,mai are si o alta “functie” care “citeste” de unde anume a venit respectivul vizitator,de pe un alt blog,de pe un link direct,etc …sau de pe Google…cum?pai foarte simplu,a cautat un cuvant sau o combinatie de cuvinte si motorul de cautare i`a afisat la rezultate printre altele si blogul meu…simplu si usor de inteles pana acum,totusi…

Deunazi uitandu`ma prin setarile respectivulul program am observat ca printre multe alte cuvinte sau expresii pentru care unii utilizatori au ajuns pe blogul meu se afla si expresia…”te iubesc”…am ramas suprins,am crezut ca nu vad bine si am verificat mai amanuntit…am gasit “te iubesc”,”te iubesc altfel”,”cum spui te iubesc”,”declaratie de dragoste”…etc…

Oameni buni,sunteti nebuni?voi acei ce cautati asa ceva pe net,eu inteleg ca e o sursa imensa de informare,si eu ma folosesc des de internet cand doresc sa aflu o informatie simplu si usor…dar totusi…sa folosesti Google pentru a spune “te iubesc”???
Am sa vorbesc acum din privinta unui barbat care doreste sa`si faca cunoscute sentimentele fata de o femeie…Domnilor,e chiar atat de greu sa iti dai frau liber sentimentelor si sa spui sincer unei femei ce simti?sa`i spui ca ea e buricul universului tau?ca frumusetea florilor paleste in comparatie cu frumusetea sufletului ei?credeti ca respectiva doamna/doamnisoara va fi mai impresionata daca aveti sa`i recitati ca pe poezie randuri gasite pe internet?cum aveti sa scoateti camasa daca din intamplare si cea careia ati dori sa va declarati dragostea a citit si ea acelasi articol/poezie/eseu/etc pe internet?
Nu sunt in masura de a da sfaturi,totusi am sa`mi exprim parerea…probabil ca pentru ea conteaza mai mult felul in care o privesti in ochi atunci cand ii spui ca o iubesti decat o declaratie pompoasa culesa de pe site-uri…probabil ca va aprecia mai mult daca o lasi sa priveasca in sufletul tau decat poeziile copiate in graba de la un poet anonim…probabil ca va aprecia daca atunci cand e la baie,de exemplu,ii vei umple casa cu “post-it-uri”(acele mici hartiute autoadezive) pe care sa`i scrii “te iubesc” si care sa fie peste tot,pe lustra,pe mobila,pe parchet,pe tot patul,pe calculator,pe televizor,pe intrerupatoare,prize,etc…chiar si pe eventualul catel sau pisica pe care le`ar putea detine respectiva domna/domnisoara…

In ultimii ani tehnica a inregistrat o dezvoltarea ireala,au explodat vanzarile de calculatoare si odata cu ele si internetul pe care`l folosim multi dintre noi zilnic la job sau in viata de zi cu zi atunci cand dorim sa aflam o informatie sau pentru a conversa cu prietenii…am inceput sa ne argumentam anumite afirmatii folosind expresia “am citit eu pe net”…am inceput sa cautam pe net dragostea folosind site`urile de matrimoniale,totusi,ar trebui sa fim originali,sa renuntam la Google si sa lasam inima sa vorbeasca atunci cand dorim sa spunem…“te iubesc!”

P.S. Articolul de mai sus este valabil si viceversa in sensul ca nici doamnele/domnisoarele nu sunt mai prejos atunci cand doresc sa ii spuna partenerului ceea ce simt si apeleaza uneori la “amicul “ Google.

14 comentarii:

  1. aham deci la tine intra lumea cand vrea sa afle cum se face o declatie de dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  2. E clar ca se iubesc mult oamenii din moment ce nici macar o declaratie de dragoste nu-s in stare sa incropeasca. Sunt in stare romanii astia sa spoiasca tot ce ating. Bleah!

    RăspundețiȘtergere
  3. Realbadpisy eu cred ca n`ai citit articolul cu atentie:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cora,nu`i mai blama pe romani,nu numai ei cauta pe net "declaratii de dragoste" se intampla peste tot in lumea asta,probabil e mai simplu si mai comod sa cauti pe net decat sa spui sau sa arati ceea ce simti intradevar:)

    RăspundețiȘtergere
  5. sincer, eu nu i-am trimis pana acum sms-uri sau declaratii de pe net iubitului meu.. i-am scris prostiile din capu' meu sec :d.. si minune, chiar le apreciaza de 100 de ori mai mult decat cele "furate", ca sa spun asa.. de ce?..simplu, pentru ca sunt scrise de mine :))..
    le-as recomanda celor ce n-au inspiratie, ca seara, inainte sa adorma langa persoana iubita, sa le spuna o poveste.. de preferabil sa fie povestea lor de dragoste :).. e mult mai romantic decat orice alta "chestie" luata de pe net ;)..

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca ar si aprecia acea cutie imensa invelita intr-o foaie de cadouri si prinsa cu o funda mare atunci cand se duce sa o ia de la posta...ar fi fost bn...:I Abia daca-ti spune multumesc...:(
    Deci...trebuie sa ai cu cine sa fi romantic, iar daca vrei sa-l inveti...trebuie sa ai rabdare de fier si muuuuulta iubire:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai oare nu iubirea,aia pura ca despre ea presupun ca vorbim,oare nu necesita ea rabdare si intelegere fata de cel/cea de langa tine?:)

    RăspundețiȘtergere
  8. In fiecare an vin sarbatori; ca-s de iarna sau de Pasti, ca e ziua cuiva, vreun sfant, etc; se trimit mesaje care se copiaza de pe net. Nu zic ca dragostea merge copiata, dar sunt oameni care se blocheaza, care nu au un simt dezvoltat in ceea ce priveste comunicarea, fie ea si non-verbala si atun ci apeleaza la astfel de trucuri. Nu trebuie blamati, insa e adevarat ca nici aplaudati. Luati oamenii asa cum sunt... :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Este ultimul articol, adica cel mai recent, dar m-am uitat si-am citit majoritatea raspunsurilor tale, Domnule sef de blog sau proprietar, si am observat ceva: la sfarsitul fiecarei postari faci acel semn: ":)". Nu vreau sa te supar caci poate mai intru pe-aici si n-as vrea sa-mi interzici asta, dar blamezi pe cei care se inspira de pe net, google. Tu unde ai invatat ca la fiecare sfarsit de propozitie sau fraza se pune semnul asta?? Doresc sa citesc si eu cartea de gramatica sau dictionarul pe care le-ai frunzarit si tu... Cred, insa ca-s prea serioasa si acela o fi vreu7n semn de veselie la tine. Scuze...

    RăspundețiȘtergere
  10. Underline e "free" si neconditionat sa intrii,sa citesti si sa postezi aici,nu am de gand sa interzic comentariile nimanui...cat despre semnul ":)" l`am luat din acelasi dictionar din care ai luat si tu semnul ":P" pe care l`ai pus la sfarsitul comentariului de la ora 12:23.

    RăspundețiȘtergere
  11. Se poate, nu m-am gandit la asta, dar eu nu-l folosesc asa des, in fact.... nu-l folosesc decat o data in viata! Ha, ha, ha e mai comod.

    RăspundețiȘtergere
  12. M-am confruntat si eu cu aceasta experienta. Un oarecare domn s-a gandit sa ma curteze "online" si ma bombarda cu tot felul de scrisorele gen "manele" (ma refer la calitatea lor) de mi se strapezeau dintii de atatea dulcegarii. Curiozitatea feminina m-a impins sa caut pe Google un pasaj, ca prea semanau intre ele "textele". Ce sa vezi? Un site doar cu declaratii de amor, gata confectionate.
    - Va imaginati sfarsitul povestii?
    Avand o oarecare varsta (nu "spui" care varsta), marturisesc cat se poate de sincer ca nu toate experientele vietii mele au fost ca cea relatata mai sus.
    Intr-o primavara m-a invitat un barbat la o plimbare in parc. Inflorisera magnoliile si isi proiectau podoaba de flori albe pe cerul albastru intens. Acel barbat a rupt o crenguta micuta din magnoliu si uitandu-se in ochii mei m-a last sa miros parfumul lemnului de magnoliu, plimband crenguta prin aer, asemeni unui ritual. Apoi, mi-a luat palma in mana lui, a asezat cu grija crenguta si mi-a spus:
    - E pentru tine.
    De atunci, au mai inflorit magnoliile de vreo 25 de ori.

    RăspundețiȘtergere
  13. deci in cele din urma totul e bine cand se termina cu bine :) a aparut si Fat-Frumos sub numele de D-nul magnolie si..au traiti fericiti pana la adanci batraneti:) f frumos,felicitarii sincere domnului din partea mea:)

    RăspundețiȘtergere