sâmbătă, 3 aprilie 2010

Un altfel de "te iubesc"

Te iubesc,o declaratie absolut normala facuta unei persoane de catre o alta persoana care nutreste pentru ea sentimente sincere si inaltatoare…au curs rauri de cerneala si s`au turnat mii de filme avand ca tema centrala banalul,in aparenta, “te iubesc” …eu am sa incerc totusi un altfel de abordare…


Te iubesc atunci cand dormi,uneori imi petrec zeci de minute prinvindu`te,esti ca o floare,atat de delicata si firava si atat de frumoasa…te iubesc dimineata cand te trezesti din somn si esti ciufulita si nemachiata,te iubesc pentru ca te pisicesti si te intanzi inainte de a te da jos din pat..te iubesc ca te cuibaresti la pieptul meu si iti simt caldura trupului...te iubesc cand parul tau miroase a cafea proaspat facuta,cand,cu ochii inca carpiti de somn imi zambesti si sorbi din cana de cafea…


Te iubesc…cand esti aranjata si bine imbracata,cand ma iei de mana pe strada si ma faci sa ma simt mandru ca din toti barbatii m`ai ales pe mine…te iubesc cand te opresti,iei o mimica serioasa si`mi spui…”te iubesc”…


Te iubesc cand esti trista si abatuta si te iau in brate incercand sa te fac sa zambesti…te iubesc cand plangi la un film de dragoste sau la unul cu final trist….


Te iubesc mereu…te iubesc cand te trezesti din somn…te iubesc cand ma tii de mana pe strada…te iubesc cand plangi,cand razi…te iubesc cand esti trista si te iubesc cand esti in verva si plina de viata…


Daca ar fi ca totul in jurul nostru sa se sfarseasca,lumea,viata,totul…as vrea sa mai pot avea doar 2 secunde in care sa te privesc in ochi si sa`ti spun: “te iubesc”…

13 comentarii:

  1. .....te iubesc cand te uiti la mine cu un zambet tamp si incerci sa imi spui 'te iubesc':p

    RăspundețiȘtergere
  2. te iubesc.. "din cand in cand" :))..
    lasand gluma la o parte,merg direct la corazon aceste randuri.. o sincera declaratie de dragoste.. imi place mult :)

    RăspundețiȘtergere
  3. "din cand in cand " tot inseamna ceva,mai trist e cand nu e deloc :P

    RăspundețiȘtergere
  4. te iubesc dimineata cand te trezesti din somn si esti ciufulita si nemachiata,te iubesc pentru ca te pisicesti si te intanzi inainte de a te da jos din pat..te iubesc ca te cuibaresti la pieptul meu si iti simt caldura trupului...te iubesc cand parul tau miroase a cafea proaspat facuta,cand,cu ochii inca carpiti de somn imi zambesti si sorbi din cana de cafea…

    deci esti fix un romantic convins ;)) ai scris in randurile de mai sus ce imi spune si mie ubi...8->. asa ma cuibaresc si eu, si ma pisicesc, si ma intind inainte sa ma ridic din pat...si imi beau cafeaua dimineata cu ochii pe jumatate inchisi :D...shame on me

    RăspundețiȘtergere
  5. am scris eu asta??hmmm...probabil eram in momentele mele de ratacire sau daca nu in mod cert consumasem etnobotanice :))

    RăspundețiȘtergere
  6. da...cum spui tu :d. las ca nu asta conteaza...stim noi mai bine cum esti

    RăspundețiȘtergere
  7. da...consumator de etnobotanice sau aurolac ...si uneori dizepan cu votka :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Citind comentariile mi-am adus aminte de un sentiment...
    stii...atunci cand esti indragostit, iti doresti sa-i demonstrezi si sa-i spui cat de mult il/o iubesti, insa parca oricat ai incerca sa faci acest lucru...ti se pare putin fata de ceea ce simti...
    Da, este un altfel de a spune "te iubesc"...unul superb

    RăspundețiȘtergere
  9. fiecare dintre noi atunci cand iubim avem felul nostru de a ne manifesta si de a ne exprima,eu unul...zambesc tamp :)

    RăspundețiȘtergere
  10. sincer mi-au dat lacrimile...e super

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc pentru apreciere si...sorry pt lacrimi :)

    RăspundețiȘtergere